25 Mayıs 2009 Pazartesi

Sıfır derece

Hayatımın asla çok mükemmel olacağına inanmadım
Acı,yalnızlık ve biraz yorgunluk.
Sıfır derece alanıma özgürce girebilmek için,
Diğerlerini reddettim.
Birini özlemektense yalnızlığı seçtim.
İki insan beraberken farklı bi rahatlığa mı kavuşuyorlar?
Geçmişten arınıp,
Herşeyi unutup,
Bigün sonumun bölesine aniden değişeceğini hiç düşünmemiştim.
Kim saracak güçsüz kollarımı?
Nasıl ağlayabilirim ki?
Kim yanlış,kim doğru ve kim için üzülüyorum.
Bir daha ağlamayacağım.
Kim yanlış,kim doğru ve kim için yorulacağım?
Sıfır derece yerime yürürken
Herşeyin ayrı düşeceğini beklerken,
Aşk tehlikeliyse bile birlikte yüzleşebiliriz.
Kendimi duyulmamış yeminlerden savunmak için çok geç.
Benden nasıl yarınlara adapte olmayı öğrenmemi istersin? Sevgi eklenmiş,
Sıfır derece odamdan dışarı yürüyorum ve herşey ayrı düşüyor.
Sevgisiz kalmak çok yorucu olsa da,
Pişman olmayacağım.
Gardımı indirdim,
Ve hiç birşeyi umursamıyorum.
Yeni bi yarına başlamak için karanlık dünyadan kaçıyorum
Yeni bi yarın
Yeni bi yarın
Yeni bi yarın
Yeni bi dünya.....

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder